martes, 18 de noviembre de 2008

MÁIS SOBRE O NOSO LIBRO














6 comentarios:

Anónimo dijo...

hola!!


gústanme moito as vosas fotos saídes guapisimos/as tod@s!!

o que pasa eque nas fotos de branco e negro casi no se ven!!

bueno, felicidades polo voso blog!!
eu estou con Julia e con Maria josé a miña tutora, en clase de informatica!!


bueno chao ah si!! xa se me olvidaba... son gemma a de 6ª!!!


poñed mas fotos!!

Anónimo dijo...

sintoo por algunhas faltas de ortografía pero esque as teclas e o ordenador non se me dan moi ben!!

Anónimo dijo...

hola!
qncantanme as fotos
son moi bonitas!!
bueno intentarei poñer mÁIS COMENTARIOS NAS FOTOS QUE POÑADES
¿vale?
moitos bicos para todos e todas
(e tamén para a profe Silvia)
querobos moito!


Adeus!

Anónimo dijo...

SALIDES MOI GUAPOS NAS FOTOS
SODES OS MAIS GUAPOS DO COLEXIO
FELICIDADES POLO BLOG!!!
ESPERAMOS QUE VOS VAIA MOI BEN CO BLOG E QUE SEADES MOI FELIZES!!

Anónimo dijo...

hola!!

(ouotra vez...)jeje!
saides todos moi guapos e guapas
sabedes que podedes poñer?


tamén hai que poñer alguna foto
da profe
eh?
verdade que si?
pois como queirades vos!

felicidades polo blog!!
quérobos moitiisimo!


veña que voume



adios!! ****

Anónimo dijo...

gústame moito esta iniciativa. Deberíamos facer reunións para coñecernos todos. Creo que sería bo que os nosos fillos que pais e nais nos relacionáramos máis e vernos de vez en cando fora do entorno do colexio. se alguén se lle ocurre algo......